seo2022

در این وبلاگ به برسی محتوای سئو شده و منتشر شده در اینترنت می پردازیم. تمام مقالات منتشر شده بر اساس اصول سئو درسایت های معتبر ایرانی منتشر شده اند.

seo2022

در این وبلاگ به برسی محتوای سئو شده و منتشر شده در اینترنت می پردازیم. تمام مقالات منتشر شده بر اساس اصول سئو درسایت های معتبر ایرانی منتشر شده اند.

سامانه Dina Help Desk یا همان نرم افزار Help Desk

معرفی سامانه Dina Help Desk 

نرم افزار Help Desk دنیا با توجه به الگوی ساختاری ITIL امکانات و ماژول های کاربردی خود می تواند به خوبی مشکلات موجود در شبکه را شناسایی و پشتیبانی کارمندان ، پرسنل و حتی نمایندگی ها و شعبات مختلف را آسانتر کند . این نرم افزار با دردست داشتن تکنیک ها و تئوری های سودمند و مبتنی بر دانش فناوری اطلاعات، قدم های موثر تری را جهت همراهی و ایجاد پشتوانه ی نرم افزاری برای کارشناسان و متخصصین کشورمان بر می دارد.


Help Desk دینا انتخاب هوشمندانه مدیران ارشد و مهندسین جامعه فناوری اطلاعات


وجود سطح کلانی از دستگاه ها ، کامپیوترها ، تجهیزات شبکه به همراه نیازمندی سازمان به مدیریت چرخه حیات آنها در سیستمی مدون و یکپارچه حقایقی از این دنیای جدید است که همیشه همراه کارشناسان و مدیران ارشد بود است که با ارائه یک سیستم یکپارچه Help Desk دینا می‌توانید بر بستر وب و موبایل آمار جامعی از موجودیت های یادشده را به همراه رضایت کاربران و مالکین آنها همیشه همراه داشته باشید.


ویژگی های منطبق با چارت سازمانی

سامانه Dina Help Desk به منظور دسترسی به تمامی موجودیت های سازمانی نظیر کاربران ، دارایی ها، و مدیریت رخدادها و وفرایند های وابسته به تمامی موارد مذکور در حوزه فناوری اطلاعات طراحی و پیاده سازی شده است از این رو یکی از قابلیتهای کاربردی سامانه اجرا و پیاده سازی آن روی بستر چارت سازمانی و تنظیم گزارشات و عملیات سیستم منطبق بر حوزه اختیارات کاربران در سطوح و طبقه بندی های مختلف نظیر منطقه ، شعبه ، نمایندگی و... می باشد که با توجه به این قابلیت با خیالی آسوده از انحصار اطلاعات سازمانی خود در طبقات متنوع سازمانی میتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید .

Cropped image of business people working on laptops in office



فرآیند همکاری ما

ارائه ی دمو و جلسات پرزنت به صورت حضوری و آنلاین ، پشتیبانی و مشاوره قبل از خرید




icon

بهره مندی از سیستم واکشی چارت سازمانی منطبق بر ساختار اکتیودایرکتوری.



icon

بهره مندی از سیستم مدیریت و مونیتور مغایرت های سخت افزاری کامپیوتر ها.




icon

ثبت و مدیریت کاربران و مالکین سیستم تجهیزات.



icon

بهره مندی از فرم ساز هوشمند.



icon

بهره مندی از سیستم مدیریت فعالیت شرکت های پیمان کار و کاربران پیمانی.



icon

بهره مندی از گزارش قطعات کامپیوتر ها نظیر RAM,VGA,CPU,H.D.D,Main Board.



Multitasking businessman working at night

استانداردسازی فرایندها

یک مجموعه موفق همواره وام دار استفاده از تجربه ، تخصص و تکنیک هایی است که منطبق بر مطالعه و دانش به روز باشد. نرم افزار Help Deskدینا با توجه به الگوی ساختاری ITILامکانات و ماژول های کاربردی خود را با افتخار در این زمینه در اختیار متخصصان و فرهیختگان کشور قرار داده است تا بتوانند گام های موثری در راستای نیازمندی های خود بردارند.


ویژگی های کلیدی سامانه Help Desk دینا

سهولت در دسترسی و حل مشکلات در سریع ترین زمان ممکن همواره دغدغه مدیران موفق بوده است. نرم افزار Help Deskدینا تلاش نموده است تا با دردست داشتن تکنیک ها و تئوری های سودمند و مبتنی بر دانش فناوری اطلاعات، در این راستا قدم های موثر تری را جهت همراهی و ایجاد پشتوانه ی نرم افزاری برای کارشناسان و متخصصین کشورمان بردارد.

icon

سرعت در پردازش و تولید گزارشات

...

icon

کانورت و ایمپورت داده ها با چند کلیک ساده

...

icon

رعایت و به کار گیری راهکارهای ITIL

...

icon

ارتباط با سامانه های میزبان از طریق وب سرویس

...


سازگار با تمامی مرورگرهای رایج و پلتفرم های سخت افزاری

سامانه جامع Help Deskدینا با داشتن ظاهری جذاب و کاربر پسند همراه همیشگی شما در ارسال و بازبینی درخواست هایتان خواهد بود . با استفاده از این ابزار به راحتی در هر مکان و زمان قادر خواهیدبود درخواست های خود را ارسال ، بررسی و حتی ارجاع دهید که با توجه به سرعت عملکرد شما در رسیدگی به درخواست ها بسیار موثر خواهد بود.


سامانه Dina Help Desk که با نام نرم افزار Help Desk نیز شناخته می شود یکی از بهترین و کامل ترین مجموعه های نرم افزاری برای دسترسی به تمامی موجودیت های سازمانی نظیر کاربران ، دارایی ها، و مدیریت رخدادها و فرآیندهای وابسته در شبکه های سازمانی و اداری است. استفاده ارگان ها و سازمان ها از این نرم افزار باعث می شود که فرایندهای پشتیبانی و مدیریتی شبکه های رایانه ای آسان تر و بهتر از قبل انجام شود .



سئو چیست؟

سئو یا SEO مخفف کلمه search engine optimization به معنی بهینه‌سازی موتور جستجو است. در واقع این فرآیند مجموعه‌ای از اقدامات برای بهبود ظاهر و موقعیت صفحات وب در نتایج جستجوی ارگانیک است. هدف اصلی سئو تحت تأثیر قرار دادن موتور جستجوی گوگل است. جستجوی ارگانیک در گوگل برجسته‌ترین راه برای افراد برای کشف و دسترسی به محتوای آنلاین در سایت‌ها است. یک استراتژی SEO خوب برای بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب‌سایت ضروری است. شما می‌توانید با انجام اقداماتی مهم به راحتی رتبه سایت خود در نتایج جستجوها را افزایش داده و آن را بهبود ببخشید.

انتخاب بهترین متخصص سئو در اراک – 14 نکته مهم

استخدام کارشناس سئو

پیدا کردن یک کارشناس سئو کار سختی نیست. شما می‌توانید به راحتی با کمی جست‌وجو در اینترنت به افراد مدنظر خود دسترسی پیدا کنید. با این حال باید در انتخاب افراد دقت کنید. داشتن دانش و تجربه کافی در این زمینه یکی از موارد مهم است که شما باید در انتخاب این افراد حتماً به آن توجه داشته باشید.

با این نکته توجه داشته باشید که موارد زیادی است که نشان می‌دهد یک فرد در زمینه سئو حرفه‌ای است یا خیر. اگر می خواهید نتایج کار یک سئو کار را مشاهده کنید حداقل 6 ماه باید صبر داشته باشید.

در ابتدا شما باید استراتژی سئوی خود را تنظیم کنید. سعی کنید با تولید محتوای منظم و باکیفیت در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید. باید به گوگل نشان دهید که هنوز فعال هستید و به بهترین شکل ممکن یک محتوای باکیفیت و سئو شده را تولید و منتشر می کنید.

معرفی حسین براتی

حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوای سئو شده در دنیای دیجیتال شناخته می‌شود. سایت‌های زیادی هستند که از محتوای تولید شده برای بهبود رتبه و سئو سایت خود استفاده می‌کنند. دانش بالا در زمینه کامپیوتر و اینترنت و همچنین تحصیلات آکادمیک در این حوزه، باعث شده که شرکت‌ها و مجموعه‌های زیادی با حسین براتی همکاری داشته باشند. آشنایی به اصول مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی یکی از خصوصیات بارز ایشان است.

حسین براتی به عنوان یکی از پرکارترین وبلاگ نویسان در ایران شناخته می‌شود که روزانه چند هزار کلمه محتوای سئو شده تولید کرده و در اختیار کسب‌وکارهای مختلف قرار می‌دهد. تولید محتوای سئو شده به دو زبان فارسی و انگلیسی از ویژگی‌های مهم پروژه‌های انجام شده توسط ایشان است.

حسین براتی

سئوکار اراک

حسین براتی با در اختیار داشتن یک تیم تحریریه مناسب قادر است در مدت‌زمان کوتاهی به راحتی محتوای سئو شده و مناسب را برای کسب‌وکارهای مختلف تولید کند. ایجاد یک فضای رقابتی باز و تولید محتوا در زمینه‌های مختلف از ویژگی‌های این تیم تحریریه است. ایشان در کنار تولید محتوای سئو شده برای کسب‌وکارهای مختلف، در زمینه مشاوره کسب‌وکار، مشاوره طراحی سایت، مشاوره بهبود شغلی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاوره شبکه‌های اجتماعی و مشاوره برند سازی نیز فعالیت می‌کند. کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک متعددی در این سال‌ها از خدمات مشاوره‌ای ایشان برای بهبود کسب‌وکار و توسعه برند خود استفاده کرده‌اند.

منبع : صفحه رسمی حسین براتی - سایت اوجتا - سئو کار اراک

آموزش پخت کباب رول خوشمزه در خانه در 4 مرحله

خرید محصولات اوجتا

 

کباب تابشی خانگی ابزاری نوین است که توانسته به‌خوبی جای خود را در بین خانواده‌های ایرانی باز کند. دیگر نیازی به زغال و فرآیند آماده‌سازی آن نیست. دیگر خبری از بوی دود و زغال نیست . نیازی نیست نگران سوخته شدن کباب و یا پخته نشدن آن باشید. با استفاده از کباب‌پز تابشی خانگی می‌توانید به‌راحتی مهمانی‌های خود را در بهترین و زیباترین روزهای سال برگزار کنید و بدون نیاز به زغال و تنها با گاز شهری بهترین کباب‌ها بر سره سفره خود قرار دهد .

 

کباب‌پز تابشی خانگی ، کباب پز تابشی صنعتی ، کته پز ریلی ، بخاری صنعتی و غیره از محصولات شرکت اوجتا است. شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به صفحه اصلی این محصولات اوجتا مراجعه کنید . همچنینی می‌توانید ما را در صفحات اجتماعی دنبال نموده و آخرین خبرها و محصولات مطلع شوید.

ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار در Keyword research tools – معرفی 12 ابزار

در اینجا برای شما ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار را معرفی می‌کنیم. در این معرفی برای هر بخش ابزارهای مختلفی معرفی می‌شوند. این ابزارها به عنوان ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار در آن بخش می‌توانند به شما برای پیشبرد اهداف محتوایی و فرایندهای سئو کمک کنند.


برخی از این ابزارها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و برخی دیگر نیز به صورت اشتراک ماهانه و پرداخت هزینه در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. در نتیجه ما در حین معرفی هر ابزار به شما اعلام می‌کنیم که آیا استفاده از آن رایگان است و یا اینکه باید اشتراک ماهانه خریداری کنید.

 

نکات مهم در معرفی ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار

1. نکته اول در ابتدای مقاله ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار باید به شما اعلام کنیم که برخی سرویس‌ها در چندین بخش مختلف، ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار را پوشش می‌دهند. در واقع تعداد زیادی از این ابزارها چندین فرایند و کار را به صورت همزمان انجام می‌دهند به همین دلیل در بخش‌های مختلف به آن‌ها اشاره شده است.

2. نکته دوم در خصوص مقاله ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار این است که برای استفاده از این ابزارها باید به نکات خاصی دقت کنید. برخی از این نکات در تمام بخش‌ها بیان شده است. ما این نکات را برای هر بخش بازگو می‌کنیم تا به‌خوبی با این ابزارها آشنا شده و بتوانید سئوی سایت خود را بهبود ببخشید.

نکات مهم در معرفی ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار

ابزار شماره 1 – ابزار SEMrush (دارای بخش های رایگان و پولی)

ابزار SEMrush یکی از ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار است که به‌خوبی در بخش کلمات کلیدی می‌تواند شما را راهنمایی کند. این پلتفرم به عنوان یک پلتفرم آنلاین و در بستر سایت خدمات خود را به شما به عنوان کاربر ارائه می‌دهد. با استفاده از بخش Keyword Magic این سایت شما می‌توانید به راحتی بیش از 2 میلیون کلمه کلیدی مشابه را پیداکرده و از پتانسیل این کلمات برای بهبود سئوی سایت خود استفاده کنید.

نکات مهم در هنگام استفاده از ابزار SEMrush

  • این سایت به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار، دارای بخش رایگان است ولی این بخش خدمات محدودی به شما ارائه می‌دهد.
  • برای استفاده از تمام قابلیت‌های معرفی و ارائه شده در این سایت باید هزینه اشتراک ماهانه پرداخت کنید که به دلار است.
  • این ابزار برای کاربران ایرانی شامل تحریم و محدودیت است و باید از ابزارهای خاص رفع محدودیت برای این ابزار استفاده کنید.

نکات مهم در هنگام استفاده از ابزار Ahrefs

نکات مهم در هنگام استفاده از ابزار Ahrefs

 

ابزار شماره 2- ابزار Ahrefs (رایگان و پولی)

یکی دیگر از ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار سایت Ahrefs است. پلتفرم Ahrefs را می‌توان یکی از ابزارهای جالب در زمینه کلمات کلیدی دانست. شما به راحتی می‌توانید از ابزار ایجاد کننده کلمه کلیدی استفاده کنید. ابزار Ahrefs به صورت یک سایت آنلاین به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکات مهم در هنگام استفاده از ابزار Ahrefs

  • استفاده از این ابزار به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار، رایگان است ولی بخش‌های پیشرفته سایت حق اشتراک ماهانه دارد.
  • محدودیت دسترسی برای کاربران ایرانی در این ابزار وجود ندارد. ولی از آنجایی که کلمات کلیدی را می‌تواند بر اساس کشورهای خودتان انتخاب کنید، متوجه می‌شوید نام ایران در بین کشورها نیست و شامل تحریم است.

ابزار شماره 3- ابزار Moz Pro (رایگان – پولی)

یکی دیگر از ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار همین سایت Moz Pro است. این سایت به‌خوبی می‌تواند نیازهای شما در بخش کلمات کلیدی برطرف کند. این سایت می‌تواند به راحتی بیش از 500 میلیون کلمه کلیدی مرتبط با فعالیت و کسب‌وکار شما را معرفی کند. همچنین به‌خوبی با موتور جست‌وجوی گوگل در تعامل بوده و از اطلاعات آن استفاده می‌کنند.

ابزار شماره 3- ابزار Moz Pro (رایگان - پولی)

ابزار شماره 3- ابزار Moz Pro (رایگان – پولی)

نکات مهم در هنگام استفاده از ابزار Moz Pro

  • استفاده عمومی از این ابزار به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار، رایگان است و برای استفاده از این سایت باید یک اکانت کاربری ایجاد کنید.
  • بخش‌های پیشرفته سایت دارای حق اشتراک ماهانه است.
  • این سایت به راحتی برای کاربران ایرانی قابل دسترس است.

ابزار شماره 4- ابزار Google Search Console (رایگان)

یکی از مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار همین سرویس Google Search Console است. شما به راحتی می‌توانید سایت خود را به این سرویس اضافه کرده و بعد از 48 ساعت اطلاعات مختلف سایت خودتان را به صورت نموداری مشاهده کنید. در این سرویس حتی لینک‌های دیده شده، کلمات کلیک شده، عبارات جست‌وجو شده و موارد دیگر هم به شما نمایش داده می‌شود.

نکات مهم در هنگام استفاده از Google Search Console

  • برای استفاده از این سرویس باید اکانت جیمیل داشته باشید.
  • اگر از گوگل آنالیتیک استفاده می‌کنید دیگر نیازی به دانلود فایل تأیید صلاحیت سرویس Google Search Console نیست و شما با همان تأیید صلاحیت گوگل آنالیتیکس هم می‌توانید از این سرویس استفاده کنید.
  • می‌توانید برای بخش‌های مختلف سایت خود چندین سرویس Google Search Console داشته باشید.
  • استفاده از این سرویس به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار برای کاربران ایرانی آزاد است.
  • این سرویس کاملاً رایگان است و هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند.

ابزار شماره 5- ابزار Google Analytics (رایگان)

یکی از معروف‌ترین ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار سرویس Google Analytics است. این سرویس به‌خوبی تمام اطلاعات ورودی و کلمات کلیدی استفاده شده در سایت شما را از موتور جست‌وجوی گوگل استخراج کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با استفاده از این سرویس می‌توانید مشاهده کنید که نفرات وارد شده به سایت شما از طریق چه کلمات کلیدی بوده‌اند. حتی اگر از کلمات کلیدی مختلفی در سایت خود استفاده کنید تمام آن‌ها را به شما نمایش می‌دهد.

ابزار شماره 5- ابزار Google Analytics (رایگان)

ابزار شماره 5- ابزار Google Analytics (رایگان)

نکات مهم در هنگام استفاده از سرویس Google Analytics

  • برای استفاده از این سرویس باید یک اکانت جیمیل داشته باشید.
  • استفاده از این سرویس به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار کاملاً رایگان است.
  • برای استفاده از این سرویس باید یک کد مخصوص را در هدر سایت خود قرار دهید تا اطلاعات سایت شما را استخراج کند. می‌توانید برای این کار از یک فایل HTML هم استفاده کنید.
  • این سرویس برای کاربران ایرانی شامل تحریم‌ است و شما باید با استفاده از ابزارهای رفع محدودیت با آن کار کنید.

ابزار شماره 6- ابزار Google Data Studio (رایگان)


یکی از مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار سرویس Google Data Studio است که با استفاده از ترکیب Google Analytics و Google Search Console اطلاعات مناسب در خصوص کلمه کلیدی سایت شما را به صورت نموداری در اختیار شما قرار می‌دهد. این ابزار به عنوان یک سامانه پایش اطلاعات برای شما عمل می‌کند.

نکات مهم در هنگام استفاده از Google Data Studio

  • برای استفاده از این پلتفرم باید حتماً در Google Analytics و Google Search Console سایت خود را ثبت کرده باشید.
  • برای استفاده از این ابزار نیاز به یک ایمیل دارید.
  • استفاده از این ابزار به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار کاملاً رایگان است.
  • این سرویس برای کاربران ایرانی شامل تحریم‌ است و شما باید با استفاده از ابزارهای رفع محدودیت با آن کار کنید.

ابزار شماره 7- ابزار Google PageSpeed Insights (رایگان)

یکی از جدیدترین ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار ابزار Google PageSpeed Insights است. این سرویس در حال حاضر به عنوان یک سرویس آزمایشی و بتا فعالیت می‌کند. شما با داشتن یک اکانت Google Search Console می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. این سرویس سایت شما را به صورت کامل بررسی کرده و اطلاعات کاملی در خصوص کلمات کلیدی قرار داده شده در صفحه و همچنین وزن آن کلمات را به شما می‌دهد.

نکات مهم در هنگام استفاده از سرویس Google PageSpeed Insights

  • برای استفاده از این پلتفرم Google PageSpeed Insights باید حتماً در Google Search Console سایت خود را ثبت کرده باشید. لینک دسترسی به آن هم از طریق داشبورد Google Search Console امکان‌پذیر است.
  • برای استفاده از این ابزار نیاز به یک ایمیل دارید.
  • استفاده از این ابزار به عنوان یکی از جدیدترین ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار کاملاً رایگان است.
  • این سرویس برای کاربران ایرانی دارای محدودیت است.

ابزار شماره 8 – ابزار Google Trends (رایگان)

یکی از بهترین ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار همین ابزار است. در واقع یکی از مهم‌ترین کارها در بررسی سئوی کلمات، بررسی مقدار جست‌وجوی آن‌ها در ماه‌های گذشته است. با استفاده از ابزار Google Trends شما می‌توانید به راحتی کلمات کلیدی و مقدار جست‌وجوی آن‌ها را بر اساس کشور ایران و حتی استان‌ها مشخص کنید. همچنین این ابزار می‌تواند به راحتی مقدار جست‌وجوی 5 کلمه کلیدی را به صورت نموداری به شما نمایش دهد.

ابزار شماره 8 - ابزار Google Trends (رایگان)

ابزار شماره 8 – ابزار Google Trends (رایگان)

نکات مهم در هنگام استفاده از سرویس Google Trends

  • برای استفاده از این ابزار نیاز به یک ایمیل دارید.
  • استفاده از این ابزار به عنوان یکی از ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار برای بررسی کلمات ترند شده، کاملاً رایگان است.
  • این سرویس برای کاربران ایرانی کاملاً آزاد است.

ابزار شماره 9 – ابزار Bing Webmaster Tools(رایگان)

یکی دیگر از ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار استفاده از ابزار ارائه شده توسط موتور جستجوگر بینگ است. استفاده از این ابزار برای تمامی کاربران حتی کاربران ایرانی رایگان است. این ابزار به شما کمک می‌کند که چگونه از کلمات استفاده شده در موتور جستجوگر بینگ برای بهبود سئوی سایت خود استفاده کنید. البته باید این نکته را مدنظر داشته باشید که از موتور جستجوگر بینگ استفاده چندانی در ایران نمی‌شود.

ابزار شماره 9 - ابزار Bing Webmaster Tools(رایگان)

ابزار شماره 9 – ابزار Bing Webmaster Tools(رایگان)

نکات مهم در هنگام استفاده از موتور جستجوگر بینگ

  • برای استفاده از این ابزار نیاز به یک ایمیل مایکروسافت دارید.
  • استفاده از این ابزار برای کاربران ایرانی کاملاً رایگان و آزاد است.

 


ابزار شماره 10 – ابزار Keyword.io (رایگان – پولی)

یکی دیگر از ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار سایت معروف Keyword.io است. در همین ابتدا باید اشاره کنیم که keyword.io جزء ابزارهای رایگان برای بهبود سئوی سایت‌ها است. این سایت اطلاعات خود را از طریق داده‌های اشخاص ثالث در سطح اینترنت جمع‌آوری می‌کند. در نتیجه این سایت در خصوص اطلاعات جمع شده مسئولیتی ندارد.
همچنین اطلاعات ارائه شده توسط مجموعه‌های Google، Youtube، Amazon، Wikipedia، Bing، Alibaba، Play Store، Fiverr، Pond5، Fotolia، Yandex و Ebay و غیره به خود این شرکت‌ها مربوط است و این شرکت‌ها به هیچ‌وجه با keyword.io مرتبط نیستند.

ابزار شماره 10 - ابزار Keyword.io (رایگان - پولی)

ابزار شماره 10 – ابزار Keyword.io (رایگان – پولی)

نکات مهم در هنگام استفاده از این ابزار

این سایت به عنوان ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار، هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی ارائه می‌شود و برای کاربران ایرانی دارای محدودیت نیست. در خود سایت هم در خصوص استفاده پولی و رایگان از ابزارهای ارائه شده اطلاعات کاملی ارائه شده است:

  • استفاده از ابزار رایگان

جستجوگرهای کلمه کلیدی و اصطلاحات مرتبط با آن به صورت رایگان ارائه می‌شوند. از کلمات کلیدی پیشنهاد شده توسط سرویس به طور منطقی باید استفاده شود، keyword.io هیچ گونه مسئولیتی در قبال استفاده نادرست از کلمات کلیدی را بر عهده نمی‌گیرد. برخی از عباراتی که نشان داده می‌شوند ممکن است علائم تجاری ثبت‌شده یا مشابه باشند! برای کاربران رایگان محدودیت‌هایی وجود دارد و شما بیش از یک تعداد خاص کلمه کلیدی را نمی‌توانید مشاهده کنید.

  • استفاده از ابزارهای پولی

تمامی بخش‌ها برای کاربران پولی قابل دسترس است و هیچ محدودیتی برای این کاربران وجود ندارد. پرداخت توسط stripe.com و paddle.com انجام می‌شود، بنابراین اطلاعات و داده‌های کارت اعتباری کاربران به هیچ عنوان در سرورهای این مجموعه ثبت و یا ذخیره نمی‌شود.

ابزار شماره 11 – ابزار Seobility (رایگان -پولی)

یکی دیگر از ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار این سایت است. برای استفاده از این سایت باید در آن ثبت نام کنید. ثبت نام در این سایت رایگان است اما برخی پلن ها به صورت پولی به کاربران ارائه می‌شود. برای خرید این پلن ها باید از کارت‌های ویزا و یا مستر کارت استفاده کنید. مقر اصلی این سایت در کشور آلمان است و به همین دلیل شامل محدودیت برای کاربران ایرانی نمی‌شود. از این ابزار برای پیدا کردن کلمات کلیدی و استفاده شده توسط کاربران می‌توانید استفاده کنید.

نکات مهم در هنگام استفاده از ابزار Seobility

  • ثبت نام در این سایت رایگان است ولی برای استفاده از حالت‌های پیشرفته باید حق اشتراک ماهانه را پرداخت کنید.
  • این سایت محدودیتی برای استفاده از کاربران ایرانی ندارد و ایران را تحریم نکرده است.
  • دسترسی به این سایت آزاد بوده و محدودیتی شامل حال کاربران ایرانی نمی‌شود.

 


ابزار شماره 12- ابزار KWFinder (10 روز رایگان – پولی)

یکی دیگر از ابزارهای مورد نیاز یک سئو کار استفاده از سایت KWFinder برای شناسایی کلمات جستجو شده پرکاربرد است. این سایت به‌خوبی در پنل کاربری خود کلمات و مقدار استفاده آن‌ها را نشان می‌دهد. نکته قابل‌توجه در خصوص این سایت این است که حالت‌های مختلف کلمات را نشان می‌دهد. در نتیجه حتی اگر بین کلمات فاصله Space قرار داده شده و در جستجوها از آن استفاده شده است را به شما نشان می‌دهد.

ابزار شماره 12- ابزار KWFinder (10 روز رایگان - پولی)

ابزار شماره 12- ابزار KWFinder (10 روز رایگان – پولی)

نکات مهم در هنگام استفاده از ابزار KWFinder

  • این ابزار به صورت یک وب‌سایت است و برای استفاده از آن باید ثبت نام کنید.
  • این سایت کاربران ایرانی را تحریم نکرده است.
  • دسترس به این سایت شامل محدودیت‌ها نمی‌شود.
  • بعد از ثبت نام، امکانات این سایت برای 10 روز رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و بعد از آن برای استفاده از امکانات سایت باید حق اشتراک ماهانه یا سالانه را پرداخت کنید.

معرفی حسین براتی

حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوای سئو شده در دنیای دیجیتال شناخته می‌شود. سایت‌های زیادی هستند که از محتوای تولید شده برای بهبود رتبه و سئو سایت خود استفاده می‌کنند. دانش بالا در زمینه کامپیوتر و اینترنت و همچنین تحصیلات آکادمیک در این حوزه، باعث شده که شرکت‌ها و مجموعه‌های زیادی با حسین براتی همکاری داشته باشند. آشنایی به اصول مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی یکی از خصوصیات بارز ایشان است.

حسین براتی به عنوان یکی از پرکارترین وبلاگ نویسان در ایران شناخته می‌شود که روزانه چند هزار کلمه محتوای سئو شده تولید کرده و در اختیار کسب‌وکارهای مختلف قرار می‌دهد. تولید محتوای سئو شده به دو زبان فارسی و انگلیسی از ویژگی‌های مهم پروژه‌های انجام شده توسط ایشان است.

حسین براتی

سئوکار اراک

حسین براتی با در اختیار داشتن یک تیم تحریریه مناسب قادر است در مدت‌زمان کوتاهی به راحتی محتوای سئو شده و مناسب را برای کسب‌وکارهای مختلف تولید کند. ایجاد یک فضای رقابتی باز و تولید محتوا در زمینه‌های مختلف از ویژگی‌های این تیم تحریریه است. ایشان در کنار تولید محتوای سئو شده برای کسب‌وکارهای مختلف، در زمینه مشاوره کسب‌وکار، مشاوره طراحی سایت، مشاوره بهبود شغلی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاوره شبکه‌های اجتماعی و مشاوره برند سازی نیز فعالیت می‌کند. کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک متعددی در این سال‌ها از خدمات مشاوره‌ای ایشان برای بهبود کسب‌وکار و توسعه برند خود استفاده کرده‌اند.